Stall och Emelie

Nu ligger jag i sängen med Emelie ,  vill ni kolla på hennes blogg kan ni trycka HÄR . Vi har varit i stallet och både longerat och ridit Moses :) . Gick väl bra förutom när han bockade i galoppen, TVÅ GÅNGER! Skrutt ponny !! Blir tyvärr ett kort inlägg för jag och Emelie ska kollapå film:) . Men imorgon blir de inget stall för min del. För på Tisdag blir de hårt tränign på hans del! Han ska upp till ridkolan och gå på lektion! :D . Aja, bjuder på ett par bilder också! :) .


Nu kom jag på en sak, jag lova ju visa redigerade bilder! De bilderna hittar ni HÄR. :)


Klicka på bilden för att komma till Emelie's blogg! :D Klicka på bilden för att komma till hennes blogg! :F






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback